Język PolskiEnglishrussia
Waluta

Twój koszyk jest pusty

Producent
Subskrypcja

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie Wpisz swój adres e-mail,

paczki wysyłamy
towar miesiąca

Licencja MikroTik Level4 (AP/Bridge)


120,00 netto147,60 brutto

Licencja MikroTik Level4 (Bridge+AP)


Licencja MikroTik Router Level4 z obsługą sieci bezprzewodowej w trybie bridge oraz AP bez rozszerzenia o dodatkowe kanały. Szczegółowy opis jej możliwości dostępny na stronie www.mikrotik.pl Aby zakupić licencję należy w opisie transakcji umieścić SoftID wyodrębniony z zainstalowanej wersji DEMO a następnie dokonać przelewu na nasze konto w wysokości wartości brutto licencji. W odpowiedzi w najkrótszym możliwym czasie klucz aktywacyjny prześlemy mailem. W przypadku problemów z procedurą zakupu licencji prosimy o kontakt.

UWAGA: Maksymalny czas wykorzystania zakupionej wcześniej licencji upływa po 3 miesiącach od daty jej zakupu.

 

Atrakcyjne upusty dla operatorów ISP

Przykład: Zakupując licencję, instalujemy demo (np 2.9.27), wgrywamy klucz otrzymany e-mailem. Do czasu wyjścia systemu w wersji 3.0 mamy możliwość darmowego uaktualniania zakupionej licencji.

 

Atrakcyjne ceny dodatków do licencji w postaci nośników CF.

 

TECHNOLOGIC Sp. z o.o. - MIKROTIK LICENCJE FAQ

» 1. Zakup nowego klucza licencyjnego.
» 
2. Zmiana poziomu licencji (level upgrade).
» 
3. Updating (aktualizacje).
» 
4. Upgrading.
» 
5. Obecne (starsze) klucze.
» 
6. Użytkowanie licencji
6.1 Czy mogę formatować lub re-flashować nośnik?
6.2 Na ilu komputerach mogę używać zakupionej licencji?
6.3 Czy mogę chwilowo użyć nośnika HDD z licencją do innych zastosowań niż RouterOS?
6.4 Co to jest tzw. Replacement Key (klucz zastępczy)?
6.5 Czy muszę wpisywać cały klucz do routera?
6.6 Czy mogę zainstalować na nośniku (dysku) w miejsce RouterOS inny OS, a następnie ponownie RouterOS?
» 7. Poziomy Licencji [license levels].
7.1 
Jakie są dostępne poziomy licencji?
7.2 
Czym są licencje Level2 i Level3?
7.3 
Dlaczego Level3 jest już niedostępny dla serwerów?
7.4 
Klucze licencji zakupione u innych dystrybutorów MikroTik.

1. Zakup nowego klucza licencyjnego.

Wybieramy Level4,5 lub Level6. Licencja będzie miała możliwość aktualizacji systemu do momentu wyjścia kolejnej wersji głównej wliczając wersję beta, która zostanie opublikowana „pomiędzy” wersjami.

Przykład:

Jeżeli obecna wersja systemu to 2.9, wtedy klucz jest ważny do [2.9 --> 3 Beta --> 3.x].

Jeżeli obecna wersja systemu to 3, wtedy klucz jest ważny do [3 --> 4 Beta --> 4] etc.


2. Zmiana poziomu licencji (level upgrade).

Nie ma możliwości tzw. upgreadu poziomu licencji. Prosimy o przemyślane zakupy i wybór właściwej opcji.


3. Updating.

1. Updating jest to proces zmiany RouterOS wersji w obrębie jednej wersji „głównej”.

Przykład: update z 2.9.12 to 2.9.21.

2. Jak powyżej, jeżeli nabyłeś licencję w momencie, gdy 2.9 jest obowiązującą główna wersją, klucz będzie ważny dla - 2.9, 3 beta oraz wersji 3 systemu MikroTik.

3. Update zawiera poprawki i uaktualnienia, nie zawiera natomiast nowych elementów systemu.


4. Upgrading.

1. Upgrading jest to proces zmiany wersji RouterOS do kolejnej wersji „głównej”.

Przykład: v3 do v4.

2. Jeżeli Twój klucz będzie ważny dla - 2.9, 3 beta oraz wersji 3 wtedy, aby przejść na wersję systemu v4 lub późniejszą, będziesz musiał zakupić nowy klucz.

3. Upgrade zawiera nowe elementy systemu, a także wszelkie łatki, poprawki i uaktualnienia.


5. Obecne (lub starsze) klucze.

1. Jeżeli posiadasz licencję v2.9, która była ważna w momencie, gdy 2.9.0 została opublikowana, możesz ją zaktualizować do 2.9.28 według powyższych zasad przedłużając swój czas updatu do wersji v3.x (użyj Netinstalla, aby zaktualizować klucz, w którym skończył się czas na upgrade).

2. Jeżeli w przyszłości nabędziesz klucz/licencję, gdy wersja v3 będzie najnowsza, czas aktualizacji do nowszych wersji zakończy się w momencie opublikowania RouterOS v4.

3. UWAGA! Możesz także używać starszych wersji. Możesz nabywając klucz/licencję v3zdecydować się na używanie v2.9.

 

6. Użytkowanie Licencji.

Czy mogę formatować/re-flashować nośnik z licencją?

Formatowanie, powtórne wgrywanie obrazu z systemem za pomocą „nie-mikrotikowych” narzędzi/programów (jak np. DD lub Fdisk) spowoduje utratę licencji! Prosimy o zachowanie ostrożności i kontakt z supportem przed dokonaniem w/w czynności. Nie jest to zalecane i support ma prawo odmówić wydania klucza zastępczego (replacement key).


Na ilu komputerach mogę używać zakupionej licencji?

W tym samym czasie RouterOS licencja może być użyta w jednym systemie. Licencja jest bezpośrednio związana z nośnikiem, na którym jest zainstalowana, nie ma natomiast ograniczeń w przypadku przenoszenia nośnika do innego systemu. Nie ma możliwości przenoszenia licencji na inny nośnik HDD lub CF, podobnie jak nie można formatować lub nadpisywać HDD z licencją RouterOS. Licencja zostanie wymazana z nośnika. Jeżeli przypadkowo usuniesz z nośnika swoją licencję – skontaktuj się z naszym supportem.


Czy mogę chwilowo użyć nośnika HDD z licencją do innych zastosowań niż RouterOS?

Według powyższego – nie.


Co to jest tzw. Replacement Key (klucz zastępczy)?

Jest to specjalny klucz w przypadku, gdy utraciliśmy licencję niebezpośrednio z naszej winy. Każdorazowo decyduje o tym Support firmy MikroTik. Klucz kosztuje 10$ i zastępuje w pełni stracony klucz. UWAGA! Support firmy MikroTik ma prawo poprosić o dowód na to, iż nośnik z licencją został trwale uszkodzony, w niektórych przypadkach oznacza to wysyłkę uszkodzonego HDD lub CF.


Czy muszę wpisywać cały klucz do routera?

Nie, po prostu skopiuj i wklej w oknie Telnet, lub zakładka Licence Menu w Winbox.


Czy mogę zainstalować na nośniku (dysku) w miejsce RouterOS inny OS, a następnie ponownie RouterOS?

Nie, ponieważ partycjonując lub formatując nośnik lub używając innych narzędzi, które zmieniają cokolwiek w MBR (master boot record), tracimy licencję i jedynym wyjściem jest uzyskanie klucza zastępczego który nie jest darmowy (Replacement Key).

 

7. Poziomy licencji (License Levels).

Jakie są dostępne poziomy licencji?

Można nabyć licencję Level 4,5 oraz 6. Level 1 jest licencją demonstracyjną.


Czym są licencje Level2 i Level3?

Level 2 – licencja starego typu. Oczywiście działa, natomiast nie ma możliwości jej uaktualnienia.

Level 3 – licencja CLIENT – dostępna jedynie z zakupionym sprzętem. Licencję Level3 można nabyć bez sprzętu wyłącznie w ilości 100 sztuk i więcej przy jednorazowym zakupie iwcześniejszych ustaleniach.


Dlaczego Level3 jest już niedostępny dla serwerów?

Po obniżeniu cen na licencję Level4 zainteresowanie licencją L3 znacznie spadło – różnica w cenie była doprawdy niewielka, a nikogo nie trzeba przekonywać o większej funkcjonalności licencji Level4.


Klucze licencji zakupione u innych dystrybutorów MikroTik.

Nasze konto zawiera jedynie licencje zakupione przez nas bezpośrednio w firmie MikroTik. Aby zakupić np. Extra Channels (Rozszerzenie Kanałów MikroTik) niezbędny jest kontakt z firmą, w której kupiliśmy licencję/klucz i scedowanie licencji na nasze konto w MikroTik.

Produkty z tej samej kategorii

Compact Flash 128MB PQI + Licencja Level4

Compact Flash 128MB PQI + Licencja Level4
143,90 netto177,00 brutto

Compact Flash 128MB PQI

Compact Flash 128MB PQI
44,90 netto55,23 brutto

Compact Flash 1GB

Compact Flash 1GB
64,90 netto79,83 brutto
Numery telefonów :

Centrala: +48 32 345 45 90
+48 32 345 45 91
+48 32 345 45 92

Obsługa zagraniczna :

office@technologic.pl


Obsługa krajowa :

+48 32 345 45 90
sklep@technologic.pl
Gadu-Gadu GG: 11180684


Dział Serwisu / Dział techniczny
+48 32 345 45 90

Adrian Fitz
adrian.fitz@technologic.pl
+48 502 300 705


Prosimy o kontakt pod poniższymi adresami poczty elektronicznej:

Informacje ogólne office@technologic.pl

Obsługa faktur faktury@technologic.pl

Pomoc techniczna / serwis support@technologic.pl

Obsługa sklepu sklep@technologic.pl

koszty wysyłki

Paczki są wysyłane firmą kurierską Sódemka i UPS

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które zależne są od sposobu zapłaty jak i wartości zamówienia.

16,00 zł netto przedpłata 20,00 zł netto pobranie