Język PolskiEnglishrussia
Waluta

Twój koszyk jest pusty

Producent
Subskrypcja

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie Wpisz swój adres e-mail,

paczki wysyłamy
towar miesiąca

Licencja MikroTik Level6 (Controller)


605,00 netto744,15 brutto

Licencja MikroTik Level6 (Controller)


Licencja MikroTik Router level6.
Szczegółowy opis jej możliwości dostępny na stronie www.mikrotik.pl . Aby zakupić licencję należy w opisie transakcji umieścić SoftID wyodrębniony z zainstalowanej wersji DEMO a następnie dokonać przelewu na nasze konto w wysokości wartości brutto licencji. W odpowiedzi w najkrótszym możliwym czasie klucz aktywacyjny prześlemy mailem. W przypadku problemów z procedurązakupu licencji prosimy o kontakt. 

Atrakcyjne upusty dla operatorów ISP 

Atrakcyjne ceny dodatków do licencji w postaci nośników CF oraz adapterów CF-IDE 

JEŚLI OCZEKUJESZ OFERTY SPECJALNEJ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI TELEFONICZNIE A OTRZYMASZ RABAT NA LICENCJE ORAZ AKCESORIA

TECHNOLOGIC Sp. z o.o.
MIKROTIK LICENCJE FAQ

» 1. Zakup nowego klucza licencyjnego
» 2. Zmiana poziomu licencji [level upgrade]
» 3. Update [aktualizacje]
» 4. Upgrade
» 5. Obecne (starsze) klucze
» 6. Użytkowanie licencji
6.1 Czy mogę formatować lub re-flashować nośnik?
6.2 Na ilu komputerach mogę używać licencji?
6.3 Czy mogę chwilowo użyć nośnika HDD do innych zastosowań niż RouterOS?
6.4 Co to jest tzw. Replacement Key
6.5 Czy musze wpisywac cały klucz do routera?
6.6 Czy moge zainstalować inny OS na dysku a RouterOS zainstalowac ponownie później?
» 7. Poziomy Licencji [Licence levels]
7.1 Czym są poziomy licencji?
7.2 Czym jest Level 2 i 3?
7.3 Dlaczego nie ma juz level 3?
7.4 Zakup licencji
» 8. Licencje / zasady
8.1 Gdzie można kupić/upgradować RouterOS license key?
8.2 Jeżeli zakupiłem klucz gdzie indziej, a teraz chcę go upgradeować?
8.3 Extra Channels a licencje zakupione gdzie indziej.


Zakup nowego klucza licencyjnego

» Wybieramy Level 4,5 lub 6
» Licencja będzie miała możliwość aktualizacji systemu do momentu wyjścia kolejnej wersji głównej wliczając wersję beta ktora zostanie opublikowana „pomiędzy” wersjami.


Poniżej przykład

Jeżeli obecna wersja systemu to 2.9, wtedy klucz jest ważny do [2.9 --> 3 Beta --> 3.x]

Jeżeli obecna wersja systemu to 3, wtedy klucz jest ważny do [3 --> 4 Beta --> 4] etc.


Zmiana poziomu licencji

Nie ma możliwoście tzw. upgreadu poziomu licencji.

Prosimy o przemyślane zakupy , i wybór właściwej opcji.


Updating

1. Updating jest to proces zmiany RouterOS wersji w obrębie jednej wersji „głównej”. Przykład: update z 2.9.12 to 2.9.21
2. Jak powyżej , jeżeli nabyłeś licencję w momencie gdy 2.9 jest obowiązującą główna wersją, klucz będzie ważny dla - 2.9, 3 beta oraz wersji 3 systemu MikroTik
3. Update zawiera poprawki i uaktualnienia , nie zawiera natomiast nowych elementów systemu.


Upgrading

1. Upgrading jest to proces zmiany wersji RouterOS do kolejnej wersji „głównej”, przykład: v3 do v4
2. Jeżeli twój klucz będzie ważny dla - 2.9, 3 beta oraz wersji 3, wtedy aby przejść na wersję systemu v4 lub późniejszą , będziesz musial zakupić nowy klucz.
3. Upgrade zawiera nowe elementy systemu a także wszelkie łatki , poprawki i uaktualnienia.


Obecne (lub stare) klucze

1. Jeżeli posiadasz licencję v2.9 która była ważna w momencie gdy 2.9.0 zostala opublikowana, możesz ją zaktualizować do 2.9.28 wg powyższych zasad przedłużając swoj czas updatu do wersji v3.x (uzyj Netinstalla aby zaktualizowac klucz w którym skończył sie czas na upgrade!)
2. Jeżeli w przyszlości nabędziesz klucz/licencje gdy wersja v3 bedzie najnowsza, czas aktualizacji do nowszych wersji zakończy sie w momencie opublikowania RouterOS v4.
3. Ważne! Możesz także używać starszych wersji. Możesz nabywajac klucz/licencje v3 zdecydować sie na używanie v2.9.

 

 

 

Użytkowanie Licencji

Czy mogę formatować / re-flashować nośnik z licencją?

Formatowanie , powtórne wgrywanie obrazu z systemem za pomocą „nie-mikrotikowych” narzędzi/programów (jak np. DD lub Fdisk) spowoduje utratę licencji! Prosimy o zachowanie ostrożności i kontakt z supportem przed dokonaniem w/w czynności. Nie jest to zalecane , i support ma prawo odmówić wydania klucza zastępczego ( replacement key)


Na ilu komputerach mogę używać zakupionej licencji?

W tym samym czasie RouterOS licencja może być użyta w jednym systemie. Licencja jest bezpośrednio związana z nośnikiem na którym jest zainstalowana , nie ma natomiast ograniczeń w przypadku przenoszenia nośnika do innego systemu. Nie ma możliwości przenoszenia licencji na inny nośnik HDD lub CF , podobnie jak nie można formatowć lub nadpisywać HDD z licencją RouterOS. Licencja zostanie wymazana z nośnika . Jeżeli przypadkowo usuniesz z nośnika swoją licencję – skontaktuj się z naszym supportem.


Czy mogę użyc chwilowo nośnika z licencją do innych celów?

Wg powyższego – nie .


Czym jest klucz zastępczy? [Replacement Key]

Jest to specjalny klucz w przypadku gdy utraciliśmy licencję nie bezpośrednio z naszej winy. Każdorazowo decyduje o tym Support Mikrotika. Klucz kosztuje 10$ i zastępuje w pełni stracony klucz. UWAGA: Support Mikrotika ma prawo poprosić o dowód na to iż nośnik z licencją zostal trwale uszkodzony , w niektórych przypadkach oznacza to wysyłkę uszkodzonego HDD lub CF.


Czy musze wpisywać cały klucz ?

Nie , po prostu skopiuj i wklej w oknie Telnet, lub zakładka Licence Menu w Winbox.


Czy moge zainstalowac na nosniku w miejsce RouterOS inny OS , a nastepnie ponownie RouterOS?

Nie, poniewaz partycjonując lub formatując nośnik, lub używając innych narzędzi które zmieniają cokolwiek w MBR [master boot record], tracimy licencję , i jedynym wyjsciem jest uzyskanie klucza zastępczego który nie jest darmowy. [ Replacement Key ]

 


Poziomy licencji [License Levels]


Jakie są dostępne poziomy licencji ?

Można nabyć licencję Level 4,5 oraz 6. Level 1 jest licencją demonstracyjną.


Czym są licencje Level 2 i 3 ?

Level 2 – licencja starego typu. Oczywiście działa , natomiast nie ma mozliwości jej uaktualnienia.

Level 3 – licencja CLIENT – dostępna jedynie z zakupionym sprzętem.

Level 3 jest możliwy w zakupie jedynie przy ilości 100sztuk i więcej przy jednorazowym zakupie i wczesniejszych ustaleniach.


Dlaczego Level3 jest juz niedostepny dla serverów?

Po obniżeniu cen na licencję L4 zainteresowanie L3 znacznie spadło – róznica w cenie byla doprawdy niewielka , a nikogo nie trzeba chyba przekonywać o wiekszej funkcjonalności L4.


Licencje zakupione gdzie indziej.

Klucze zakupione u innych dystrybutorów MikroTika. Nasze konto zawiera jedynie licencje zakupione bezpośrednio w MikroTik. Aby zakupić np. Extra channels [dodatkowe kanały] niezbędny jest kontakt z firmą w ktorej kupiliśmy licencję/klucz i scedowanie licencji na nasze konto w MikroTik.


UWAGA: Maksymalny czas wykorzystania zakupionej wcześniej licencji upływa po 3 miesiącach od daty jej zakupu.

Produkty z tej samej kategorii

Compact Flash 1GB

Compact Flash 1GB
64,90 netto79,83 brutto

Licencja MikroTik Level5 (AP/Bridge)

Licencja MikroTik Level5 (AP/Bridge)
224,00 netto275,52 brutto

Compact Flash 128MB PQI + Licencja Level4

Compact Flash 128MB PQI + Licencja Level4
143,90 netto177,00 brutto
Numery telefonów :

Centrala: +48 32 345 45 90
+48 32 345 45 91
+48 32 345 45 92

Obsługa zagraniczna :

office@technologic.pl


Obsługa krajowa :

+48 32 345 45 90
sklep@technologic.pl
Gadu-Gadu GG: 11180684


Dział Serwisu / Dział techniczny
+48 32 345 45 90

Adrian Fitz
adrian.fitz@technologic.pl
+48 502 300 705


Prosimy o kontakt pod poniższymi adresami poczty elektronicznej:

Informacje ogólne office@technologic.pl

Obsługa faktur faktury@technologic.pl

Pomoc techniczna / serwis support@technologic.pl

Obsługa sklepu sklep@technologic.pl

koszty wysyłki

Paczki są wysyłane firmą kurierską Sódemka i UPS

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które zależne są od sposobu zapłaty jak i wartości zamówienia.

16,00 zł netto przedpłata 20,00 zł netto pobranie